piątek, 1 grudnia 2017

Żywe neony- opinie uczestników

"Robiliśmy kreacje wykorzystujące świecące pałeczki, dzięki którym stworzyliśmy ze swoich ciał żywe neony"

Mateusz

"Na warsztatach podobało mi się bo przykleiłem neony na swoje ubrania, a później tańczyliśmy"

Łukasz


"Na zajęciach ubieraliśmy się w neony, które w ciemności świeciły. Każdy wymyślił sobie jakąś postać. Podobały mi się szaleństwa ze światłem w wielkim pomieszczeni. Tańczyliśmy i robiliśmy różne figury"

Julia

"Na zajęciach były żywe neony. W sali na górze wykleiliśmy siebie kolorowymi rurkami, po skończonej pracy wyruszyliśmy do innej sali, gdzie było ciemno i dobiero była super zabawa! Było wesoło, zabawnie i śmiesznie!"

Karolina

"Podobało mi się na warsztatach! Były świecące rurki, tańce i różne figury!"

Mikołaj








Zapraszamy do odwiedzenia naszego profilu na facebooku a także w apilkacji Instagram!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz