piątek, 1 grudnia 2017

Pisane Światłem- opinie uczestników

"Na zajęciach były tworzone pisanie światłem. Każdy wybierał sobie jakiś kolor i potem stworzyliśmy literę np. T, R itd."

Karolina Jędrzejczyk

"Na warsztatach podobały mi się litery, które tworzyliśmy ze światła. Poruszając szybko światłem na zdjęciu można było zobaczyć np. literę A"

Dagmara





"Podobały mi się szaleństwa ze światłem wielkim pomieszczeniu. machaliśmy latarkami i robiliśmy różne kolorowe litery"

Julia

"Na warsztatach podobały mi się litery, które tworzyliśmy ze światła. Poruszając szybko światłem tworzyły się kolorowe, znaki"

Mikołaj





"Na warsztatach podobało mi się bo robiliśmy litery z katarek"

Łukasz

"Rzucaliśmy świecącymi balonami i układaliśmy się w świetlne litery"

Mateusz




Zapraszamy do odwiedzenia naszego profilu na facebooku a także w aplikacji Inastagram!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz