piątek, 8 grudnia 2017

Widzialne-niewidzialne- opinie uczestników

"Na warsztatach namalowałam wizerunek małpy. Mój chłopak jest zawsze radosny dlatego ma ksywkę Małpa i dlatego zrobiłam dla niego tę pracę."

Karolina

"Malowaliśmy obrazy, które sami wymyśliliśmy a potem malowaliśmy specjalnymi farbami bez koloru. Było fajnie."

Mateusz

"Zrobiłem portret dla Pana Maćka. Niewidzialną farbą domalowałem flagę"

Mikołaj





"Na początku malowaliśmy obrazy i każdy miał jakieś pomysły. Później musieliśmy poczekać aż wyschnie, potem tuszem malowaliśmy. Podobało mi się"

Karolina

"Podobało mi się jak robiliśmy obrazy. Pierwszy raz mi coś wyszło na warsztatach."

Dominika

"Podobało mi się bo malowaliśmy obraz z kropkami a później malowaliśmy tuszem UV"

Łukasz





"W dniu warsztatów bardzo mi się podobało. Malowałem obraz specjalnymi farbami i poprawił mi się humor."

Norbert

"Malowałem ciekawy obraz. Bardzo mi się podobało, kolory były romantyczne i były dobrej jakości."

Mateusz

"Na ostatnich zajęciach było ciekawie, ponieważ mogliśmy malować prawdziwe obrazy. Nie były zwykłe bo malowane kropkami, wiec było to nowe doświadczenie. Poza tym malowaliśmy świecącymi w ciemności farbami."

Monika





"Na warsztatach malowaliśmy obrazy przy sztalugach czterema kolorami."

Julia

"Na ostatnich zajęciach mieliśmy okazję malować obraz techniką kropek. Było to ciekawe doświadczenie zwłaszcza, że później malowaliśmy w ciemności świecącą farbą.   Wyszły z tego zabawne kompozycje."

Dominika



Zapraszamy do odwiedzenia nas na naszym profilu na facebooku a także w aplikacji Instagram!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz