piątek, 9 listopada 2018

Relacje z warsztatów "wywołane światłem"



"Bardzo mi się podobało jak zrobiliśmy te zdjęcia z kulką"
- Kasia M.

"Na ostatnich zajęciach robiliśmy zdjęcia z kulą wśród roślin w parku."
- Hania L.

"Było ciekawie jak robiliśmy, że piłka była na świeżym powietrzy, a my fotografowaliśmy ją."
- Michał C. 

"Było bardzo ciekawie, ponieważ robiliśmy zdjęcia aparatami instax, była piękna pogoda i dzięki temu zdjęcia wyszły mi bardzo dobrze. Chodziliśmy po Szczecinie, aby zrobić historyjkę ze stryropianową piłeczką."
-Henryk B.

"Bardzo podobało mi się jak po ciemku malowaliśmy kartki z roztworami chemicznymi do wywoływania zdjęć, a potem robiliśmy zdjęcia na dworze z piłkami."
-Weronika

"Bardzo mi się podobało gdy robiliśmy zdjęcia z kulą na dworze. Też mi się podobało gdy malowaliśmy czymś na obrazkach i one potem się wywoływały po kilku minutach."
-Martyna

"Było ciekawie jak robiliśmy po ciemku zdjęcia i poszliśmy do parku z kula."
- Gabryś R.

"Robiliśmy zdjęcia z piłką i była ładna pogoda. Wywoływaliśmy też zdjęcia i malowaliśmy płynem kartki."
-Patrycja

"Jak ostatnio robiliśmy zdjęcia kul było bardzo interesująco."
-Jula







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz