czwartek, 22 listopada 2018

O warsztatach "zagrane cieniem"

 "Podobało mi się jak mieliśmy doodlery i robiliśmy budynki, wieże. Podobało mi się nasze miasto niczym Nowy Jork. Jeszcze potem cień super wyszedł. "
 Martyna 

"Robiliśmy urządzeniami, które nazywają się doodler, różnokolorowe bryły. Potem wzięliśmy te rzeczy i położyliśmy na podłogę i świecąc latarkami wyszły cienie."
Katarzyna

"Najbardziej z doodlerami podobało mi się jak robiłam domy, łóżko, wanne i hulajnogę."
Hania

"Podobało mi się, że robiliśmy rzeźby. I że była wysoka."
Michał

"Najbardziej podobał mi się doodler i kolorowe patyczki do niego. Trochę tak jakbyśmy kleili klejem na gorąco z pistoletu. Na kartce robiłam dom bardzo stary, tam są pająki i horrory. A pozostali robili różne domy, wieże i inne."
Weronika

"Bardzo interesujące na zajęciach było to jak używaliśmy doodlerów- rysowaliśmy różne kształty w różnych kolorach. Na koniec połączyliśmy te kształty na ścianie jak włączyliśmy latarkę."
Krystian 

"Na ostatnich zajęciach robiliśmy zabawę z doodlerami 3d- bardzo mi się podobały te warsztaty. Również podobały mi się zabawy z ich cieniem potem."
Henryk

"Podobało mi się jak robiliśmy rzeźby z doodlerów, a potem całe miasto z cienia."
Gabryś








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz