poniedziałek, 11 września 2017

Opinie uczestników projektu MKiDN „W Blasku Światła”podczas dwudniowej wizyty w Toruniu



Mikołaj:
„Najbardziej podobała mi się tzw. Katedra, czyli wielka, świetlna brama usytułowana w samym centrum miasta. Fajne były też nici pozaczepiane na drzewach, dzięki nim świeciły się ubrania zwiedzających. Podobała mi się także wystawa w CSW”

Norbert:
„Fajna była kolorowa woda wylatująca z fontanny, to dzięki światłu, które  na nią padało. Podskakiwała w rytm muzyki! Nie podobało mi się w CSW. Było nudno.”

Karolina:
„Super była Katedra oraz mapping na budynkach Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. W CSW było dość nudno i tam najmniej mi się podobało”

Jakub:
„Fontanna multimedialna zrobiła na mnie największe wrażenie. Podobała mi się też instalacja ze świetlnych nici.”

Justyna:
„Co mi się najbardziej podobało? Katedra, świetlna fontanna, biały orzeł oraz pierwszy mapping.”

Monika:
„Fajny był suchy lód, dlatego że nad nim unosiła się piękna świetlna mgła. Mapping na UMK też był super!”

Krystian:
„Dobre wrażenie zrobiła na mnie Katedra, pięknie się świeciła i była tam super muzyka. Fontanna multimedialna była piękna! Fajnie tańczyła! W CSW było nudno.”

Julia:
„Mnie podobało się w CSW- były ciekawe wykłady i wystawa. Super była fontanna, która grała i tańczyła.”

Dagmara:
„Podczas całego wyjazdu do Torunia najbardziej podobała mi się fontanna bo grała z niej piękna muzyka i biały świetlny orzeł, czasami oślepiał.”

Hubert:
„Znałem muzykę , która leciała przy Katedrze, była super! Czekałem z niecierpliwością co będzie grało dalej!”


Zapraszamy do odwiedzenia nas na naszym profilu na facebooku a także na instagramie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz