piątek, 29 września 2017

"Od mroku do jasności" - wrażenia uczestników

"Na pierwszych warsztatach "W Blasku Światła" najbardziej podobała mi się kolorowa płyta. 
Bardzo ciekawe było jak się kręciła."

Mikołaj




"Fajnie było wybrać się w poniedziałek na zajęcia "W Blasku Światła". Przyjemnie się słuchało pana Maćka jak opowiadał o świetle i o tym co mamy wykonać. Trudne było przyklejenie kolorowych taśm na płytę i umocowanie płyty na ołówku, by równo się kręciło. 
Nie podobało mi się robienie zdjęć, zbyt bardzo raziła mnie w oczy lampa.
 Jestem bardzo ciekawy co będziemy robić na kolejnych zajęciach."

H.R.



"Najbardziej w czasie zajęć w poniedziałek podobały mi się kolory, było to bardzo ciekawe, 
bo dowiedzieliśmy się na ich temat dużo całkiem nowych rzeczy. 
Zajęcia były super!"

Mateusz



"Zajęcia "W Blasku Światła" były bardzo ciekawe i interesujące. 
Robiliśmy zdjęcia w ciepłym i zimnym świetle - to było super. 
Jestem bardzo ciekawy co będzie na następnych zajęciach."

M. Rusicki


"Na spotkaniu "W Blasku Światła" podobało mi się to, że robiliśmy różne kolorowe światła i zdjęcia, później kolorowe koło. 
Jednak podczas prezentacji było trochę nudno."

Łukasz


"Bardzo podobały mi się rysunki z imionami i płyta z kolorami. 
Robienie zdjęć w świetle ciepłym i zimnym świetle było bardzo ciekawe."

Julia


"Bardzo podobało mi się na warsztatach, ponieważ rysowaliśmy imiona w wybranych przez siebie kolorach . 
Kolory wybieraliśmy w taki sposób jak się czuliśmy."

Dagmara


"Na pierwszych zajęciach musieliśmy robić z kolorowe tarcze z płyt CD.
 Następnie pisaliśmy imiona, każdy wybierał kolor zbieżny z tym jak się czuliśmy, później każdy mówił dlaczego takie kolory wybrał. 
Na koniec zajęć wybieraliśmy kolory do zdjęć i robiliśmy śmieszne miny. 
Był dobry humor i śmiech!"

Karolina


"W poniedziałek podobało mi się na zajęciach, bo było bardzo ciekawie. Pisaliśmy swoje imiona różnymi kolorami np. niebieski to facebook. Pan maciek pokazywał nam bardzo interesujące obrazy! Podobało mi się też na wyjeździe w Toruniu."

Kuba


"Podobało mi się tworzenie zdjęć w innych barwach i zajęcia plastyczne. Dożo dowiedzieliśmy się o kolorach, z czym się kojarzą, jakie wywołują emocje. Mogliśmy wyrazić siebie przez swoje imię napisane w kolorach, które wybraliśmy."

Dominika


"Podobały mi się zajęcia bo robiliśmy różne kolorowe zdjęcia. Było fajnie."

Łukasz

"Na warsztatach "W Blasku Światła" podobało mi się bardzo, ponieważ dowiedziałem się na czym dokładnie będzie polegał projekt w którym uczestniczymy."

Hubert


" "W Blasku Światła" było fajne i ciekawie, bo robiliśmy zdjęcia tęczy na płytach CD-  a później robiliśmy zdjęcia ze światłem ciepłym i jasnym."

Krystian




Zapraszamy do odwiedzenia nas na naszym 
profilu na facebooku a także profilu w aplikacji instagram






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz