poniedziałek, 12 września 2016

Wizyta w CSW "Znaki Czasu"- relacje uczestników


"Ten wykład był bardzo interesujący"

                                      -Sebastian





"Warsztaty były Ok."
                            -Norbert

"Warsztaty z fotografią przedmiotu- podobały mi się"
                                                                      -Klaudia

"Całe warsztaty mi się podobały, Wystawa też!"
                                                      -Rozalia

"To zadanie z klockami było takie sobie, ale pozostała część warsztatów była Ok.
 Ta wystawa też była fajna"
                                                                                                  -Iza







"Najbardziej podobała mi się wystawa Dudy-Gracza"
                                                                       -Ola

"Warsztaty mi się podobały i wystawa też"
                                                 -Mateusz

"Mi to malarstwo się nie podobało"
                                       -Wanda

"Ta wystawa była fajna"
                     -Dagmara






"Sesja z plakatami na warsztatach była fajna. Obrazy wydawały mi się ciekawe"
                                                                                                            -Maja

"Najciekawsze były te warsztaty na zewnątrz"
                                                       -Piotr





Zapraszamy do obejrzenia pozostałych zdjęć na nasz fan page na facebook'u:

oraz na nasz instagram:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz