czwartek, 1 września 2016

BELLASKYWAY FESTIWAL -opinie uczestników





"Ta świecąca kapusta była najlepsza! Wszędzie było bardzo dużo świateł. 
Nie pamiętam żeby coś mi się nie podobało"
                                                                                                                      -Sebastian



"Ja pierwszy raz coś takiego widziałem. Super były mappingi i świecąca kapusta."

                                                                                                                      -Gabryś


"Ciekawie wykonana była ta projekcja na tafli wody. O! i świetny był ten mapping z ludzikami. 
Te kolorowe, bujające się kule też piękne."
                                                                                                                        -Ola

"Kolorowe kule były najlepsze. A najsłabsze te małe grzybki- bezsensu"
                                       
                                                                                                                        -Mateusz



"Pierwszy raz widziałam takie rzeczy jak mapping. Wszystko mi się podobało, wszystko"
                                                                                                                        -Rozalia



"Mapping z ludzikami był super, ale jednak najlepszy był świecący dom w lesie"

                                                                                                                         -Monika



"Kiedyś już widziałem taki mapping, ale ten z ludzikami był super!"

                                                                                                                         -Piotr

"Najlepszy był mapping z ludzikami"
                                                                                                                         -Iza






"Te anioły i ich świecące skrzydła! Wszystko mi się podobało."

                                                                                                                       -Julia


"Mapping z tymi ludzikami i anioły- to te dwie stacje najbardziej mi się podobały."
                                                                                                                        -Maja


"Myślę, że w tym roku festiwal był lepszy niż ostatnio. Anioły były bardzo fajne, 
a instalacja "MIŁOŚĆ" kiepska."
                                                                                                                         -Karolina







"Te świecące  anioły były super i ten dom w lesie co wyglądał jak z linii świateł."

                                                                                                                           -Monika



"Projekcja z muzyką była fajna i te butelki też mi się podobały."

                                                                                                                           -Norbert


"Mnie się bardzo podobała fontanna, ale bardzo kiepskie były butelki."
                                                                                                                           -Dagmara



"Rok temu też widziałam i w tym roku podobało się mi bardziej. Najlepsza była fontanna

                                                                                                                            -Wanda





Zapraszamy do obejrzenia pozostałych zdjęć na nasz fan page na facebook'u:

oraz na nasz instagram:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz