poniedziałek, 29 października 2018

Relacja uczestników z wycieczki do Poznania



"Wczoraj najbardziej podobał mi się labirynt. Dzisiaj najbardziej podobało mi się muzeum"
- Henryk

"Najbardziej interesujące były różne kolory w Blubry i dużo było ciekawych miejsc w Poznaniu. Piękne widoki na Ostrów Tumski"
- Krystian

"Mi najlepiej podobało się muzeum i ekrany dotykowe i tam gdzie mieliśmy słuchawki" 
-Michał

"Najlepsze bylo: stary rynek, brama poznańska, blubry, pizzeria i hotel ( tylko trochę było nie wygodne łóżko" oraz spacer i park"
- Weronika

"Wczoraj mi się podobało jak byliśmy w tym robiliśmy i szukaliśmy tej przestrzeni w świetle uv w labiryncie. Dziś za to jak byliśmy w muzeum na tych zabawkach tam."
- Gosia

"Wczoraj było ciekawe stare miasto i tam jak poszliśmy do tego kolorowego miejsca i dali nam okulary specjalne. Dziś było fajnie w katedrze i muzeum."
-xyz

"Najbardziej podoba mi się: slajm, pizza, stary rynek i spacer."
- Hania

"Podobało mi się: kościół, stary rynek, katedr, brama poznańska i pizzeria."
-Seweryn

"Podobało mi się wczoraj jak byliśmy na starym rynku, a dziś w muzeum"
-Patrycja

"Podobało mi się to: pizzeria, brama poznańska, katedra, stary rynek, kościół, hotel i park"
-Damian

"Wczoraj super był najbardziej labirynt 3d. Dzisiaj podobało mi się jak wyszliśmy na dach i oglądaliśmy widok"
-Martyna

"Podobało mi się w labiryncie 6d, bo przenieśliśmy się w inny świat, w niektórych miejscach wydawało się, żę są dziury i dowiedzieliśmy się co oznacza słowo pyrki."
-Dawid








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz