czwartek, 27 września 2018

Relacje ("od mroku do jasności")




"Zajęcia są bardzo ciekawe,
 bo robiliśmy eksperyment z kółkami i kółka" 
                                                        -Gabryś

"Kółka Newtona bardzo mi się podobały, 
ale nie podobało mi się jak oglądaliśmy zdjęcia i jak robiliśmy sami zdjęcia." 
                                                    - Jula

"Podobało mi się jak zrobiliśmy te kolorowe dziś zdjęcia. 
Kartka z kolorami do kółka też była ciekawa"
                                                       - Patrycja

" Podobało mi się jak te kółka się kręciły i robiły się prawie białe.
 Aparat i zdjęcia też." 
                                                    - Damian

"Podobało mi się ale tylko jak robiliśmy zdjęcia. 
Jeszcze udało mi się zrobić kolorową kartkę ze swoim imieniem." 
                                                       - Weronika

"Podobały mi się jak robiliśmy te różne zdjęcia i jak kręciliśmy kolorowymi kółkami."
                                                    -Grzesiek

"Zajęcia są bardzo ciekawe, 
ponieważ były dobre i interesujące." 
                                               - Xxx

"Podobało mi się jak zrobiliśmy kółka i podobało mi się też jak robiliśmy zdjęcia."
                                                 - Kasia

"Zajęcia są bardzo ciekawe, ponieważ można się dużo nauczyć. 
Poza tym jest dużo śmiechu i zabawy."
                                                    - Henryk






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz