piątek, 31 sierpnia 2018

Relacje z wyjazdu do Torunia

"Podobał mi się ogień, i że świeciło ubranie"

"Spodobało mi się w rynku, ponieważ nigdy nie widziałem takich widowisk. I jak było ciemno fajnie ubranie świeciło." -Krystian

"Najfajniej było w muzeum. W nocy światło też." - Ania 

"Podobało mi się, bo ja lubię światło. Fajnie i  ładnie wyglądało. Światło różne kolory. Muzeum i schody tam też fajne." - Mikołaj

"Podobały mi się te krowy zrobione z butelek, ponieważ były świecące i ciekawe." - Martyna 

"Najbardziej podobał mi się zamek. No i chodzenie po sklepach! "- Jula

"Podobały mi się najbardziej te wszystkie metalowe rzeczy z ogniem. Nie spodobała mi się wystawa plakatu w muzeum." - Dominika

"Wyjechaliśmy do Torunia i po dwóch dniach zwiedzania najbardziej podobały mi się warsztaty w centrum sztuki współczesnej. Wycieczkę uważam za udaną." - Natalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz