czwartek, 19 października 2017

Wywołane Światłem- opinie uczestników

"Na poprzednich zajęciach spodobało mi się robienie własnych aparatów, mogliśmy nimi zrobić później zdjęcia. Następnie je wywoływaliśmy i wieszaliśmy. Bardzo było ciekawie!"

Monika

"Na zajęciach podobało mi się, ponieważ robiliśmy papiery i taśmy. Farbowaliśmy papier, a następnie zdjęcie. Efekt końcowy był super, widziałem swoje zdjęcie!"

Jakub





"Podobały mi się te stare zdjęcia, to że sami wywoływaliśmy je. Nie podobało mi się to czarne pudełko do aparatu, trudno było je złożyć."

Dominika

"Fajnie było na drugich zajęciach, ponieważ robiliśmy aparaty. Później musieliśmy wyjść na dwór robić nimi różne zdjęcia. W trakcie fotografowania nie mogliśmy się ruszać. Było ciekawie!"

Karolina





"Na zajęciach podobało mi się. Fajny był niebieski kolor, który powstawał na żółtych kartkach, inne rzeczy były już mniej ciekawe"

Łukasz

"Warto tam chodzić ponieważ można poznać różne ciekawe rzeczy. Podobało mi się tworzenie zdjęć, ciekawe było robienie własnych aparatów, potem moczenie ich w różnych cieczach. Powstawały z tego zdjęcia. Podobało mi się to, że mogliśmy sami je wywołać."

Karolina





"Podobały mi się poprzednie zajęcia ze względu na robienie zdjęć z własnoręcznie wykonanych aparatów. Musieliśmy wycinać, kleić a potem wyruszyliśmy z nimi na dwór i robiliśmy zdjęcia, które potem wywoływaliśmy. Chociaż niektóre nie wyszły tak jak byśmy chcieli to i tak było to bardzo ciekawe doświadczenie."

Dominika

" Nie podobało mi się ponieważ układaliśmy pudełko, malowaliśmy na kartce, robiliśmy śmieszne zdjęcia."

Julia









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz