środa, 23 listopada 2016

Żywe Neony





         Następnym  zadaniem uczestników warsztatów było przygotowanie za pomocą świecacych pałeczek tzw. lightstick,ów- oryginalnych „strojów”. Różnorodne „przebrania” w ciemności tworzyły interesujące efekty, niekiedy bardzo zabawne. Młodzież bawiła się znakomicie! Przy tym zadaniu trzeba było wykazać się kreatywnością nie tylko podczas tworzenia strojów, ale także podczas ich prezentacji, bowiem wszystko zostało uwiecznione na filmiku;)





"Wszystko podobało mi się na kolorowych neonach! Było fajnie i śmiesznie!"
Piotr                     






"Warsztaty pobudzające do kreatywności, rozwijające wyobraźnię. Młodzież świetnie bawiła się kolorowymi neonami, wchodziła w role postaci, które sama wymyśliła."
Sylwia                  






"Bardzo podobało mi się kręcenie filmiku z neonami i całe szaleństwo kolorami!"
Monika                






"Mi wszystko się podobało. Chcę jeszcze raz powtórzyć pomysł z neonami!"
Monika D.                   





"Podobały mi się kolorowe neony w ciemności."
Mateusz                                      






"Podobały mi się neony, szaleństwo i zabawy w ciemności. Świetnie się bawiłam!"
Julia                   



"Było super! Chcę powtórkę!"
Jacek                                                          


"Bardzo podobały mi się dzisiejsze warsztaty. Było dużo fajnych świecących pałeczek. Było super!"
Mikołaj



"Było super! Chcę powtórzyć pomysł z neonami!"
Gabriel                                         






Zapraszamy do obejrzenia pozostałych zdjęć na nasz fan page na facebook'u:

oraz na nasz instagram:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz