czwartek, 26 listopada 2015

Ocieplacze



                               "Zajęcia 'ocieplacze' czyli żyrandolowe szaleństwo.
Ostatnie nasze zajęcia polegały na grupowym wykonaniu lamp-żyrandoliMięliśmy do dyspozycji przeróżne materiały i jedną wielką kulę z drutu (stelaż). Każda z grup była podzielona na dwie mniejsze. Na początku dobieraliśmy materiały i omawialiśmy jak zrobić swoją lampę. Nasza grupa zrobiła żyrandol w stylu weselnym- cały czas robiliśmy, dekorowaliśmy majsterkowaliśmy przy okazji śmiałem się z opiekunami: z Moniką, z Martą oraz z Maćkiem. 
Końcówka mojej pracy była szaleńcza i niesamowita- obsypywałem wszystko dookoła brokatem i to było dla mnie super. 
Wpadałem też na dużo różnych pomysłów! 
Nie mogę się doczekać  wystawy. 
To był dla mnie ciężki i długi dzień, pełen pracy rękodzielniczej. 
Czy te zajęcia mi się podobały? .....jak odpowiedzieć na te pytanie…? Oczywiśćie  ze mi się podobały!:)"

Adrian Fabian 














Zapraszamy do obejrzenia pozostałych zdjęć na nasz fan page na facebook'u:

oraz na nasz instagram:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz